24 January 2016

Hong Kong




Kali ni aku update blog bukan sebab aku pernah melancong ke HK hatta menjejakkan kaki ke sana pun belum pernah. Daripada dulu lagi tempat yang paling aku nak pergi HK. But first  Makkah dan Madinah pun tempat yang aku nak pergi selain HK. Korea yang last hehehe.

Apa yang aku suka tentang HK ni banyak lengzhai yang encem! Wohoo! Hahaha bukan tu je banyak tempat shopping kat sana, makanan kena berhati hati sebab susah nk cari yang halal punya. Then ada satu tempat ni tak silap akulah namanya Avenue of Stars pemandangan bila malam teramatlah cantik. Serious cantik siot. Alangkah indahnya jika dapat berdating disitu bersama insan tersayang :') Lepastu ada satu tempat ni kat atas puncak gunung mungkin nama tempat tu Victoria Peak pun pemandangannya cantik sangat. Aku suka HK sebab negara HK ni dia punya view lawo. Tapi jangan risau Msia tetap lawo di hati :) Dekat HK pun ada Hello Kitty Cafe, Disneyland and etc.

Aku dah pernah baca blog Fatin Liyana yang dia bercuti di HK. Jeles kita :'( InsyaAllah one day aku nak pergi HK. Mungkin time honeymoon dengan suami? Kahkah. Bila aku tengok harga flight ke HK en.... Koyak duit poket aku huhu. Anyone yang ada pengalaman semasa bercuti di HK tu pekata share share sikit ok? Heheheh.

No comments:

Post a Comment