25 April 2016

Form 6







Result matriks dengan form 6 dah keluar last 2 week. Anyone sapa dapat matriks? Or form 6? If dapat f6 kita geng hihihi. Aku tak dapat matriks sebab result addmaths pun ke laut :') Tapi tak kesah memang aku taknak pun masuk matriks huhu. Tapi kalini aku harap result UPU jelah huhu nak terus ambil diploma. Sementara nak tunggu result UPU keluar better aku masuk dulu f6 mana taukan tak dapat tempat kat U or dapat course yang tak minat. So kalau jadi perkara centu aku teruskan perjuangan di f6 at least cam ada backup lah. See aku dapat sambung f6 kat sekolah lama aku dulu huhu. Since sek rendah naik menengah dan sampailah f6 aku sekolah sejantina je kahkah. But why some people thinks that f6 is sucksss. Ada yang kata f6 cam tak oklah hm. But nvm rezeki ada kat mana mana je :) Btw doakanlah kita dapat diploma perakaunan di Uitm hehe. Anyone yang dah masuk f6 pekata sharelah sikit life dia di f6 :)

3 comments:

  1. Goodluck awak!

    Orang memang suka compare dip matrik dengan form 6. Ntah apa apa ja ikut suka la nak masuk mana haha.

    ReplyDelete