01 June 2016

Politeknik Ungku Omar Ipoh



Assalamualaikum! Hah result upu dah keluar 16 Mei yang lalu. Bila aku dah tulis no ic dan tekan enter punyalah hancus harapan aku sebab tak dapat ipta/politeknik premier :( Huwaaa aku teriak dalam kereta siot. Jenuh mak aku tenangkan aku huhuhu. Pastu mak pujuk ada hikmah disebalik kejadian dan aku pun redha. Aku pun tunggulah result politeknik konvensional pulak pada 26 Mei. Aku dapat tawaran belajar dalam kejuruteraan awam. Sekali lagi aku hampa sebab aku harapkan dapat dip akauntasi tapi takde rezeki. Time tu result penempatan tak keluar lagi so aku cam tak pergilah kot politeknik nak teruskan dengan f6. Tuptaptuptap 30 Mei baru keluar result penempatan. Guess what?! Aku dapat PUO! Dekat Ipoh je beb! Memang syok ah dekat dengan rumah! Fuh memang happy Tapi itulah kan dapat dip kejuruteraan awam pulak huhuhu. Takpe takpe belum cuba belum tahukan :') 12 Jun start daftar politeknik. Korang pulak dapat mana? Sharelah :)

1 comment:

  1. Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete