27 October 2016

Final Exam Sem 1



Assalamualaikum and hello ladies and gentleman! Sorry again aku jarang hupdate sebab sekarang musim final huhu. Dulu turn Uitm finals sekarang turn Poli pulak. Sekarang ni baru paper civil engineering materials dengan pengajian msia yang dah habeh. Tinggai lagi paper maths dengan sc uhuks. Paper killer ni siot (daripada sekolah lagi cakap benda sama) Last paper sc habeh 2 Nov which is mom's birthday meanwhile paper maths on 31 Oct which is fall on my birthday :( Huwaaa time birthdaylah ada exam. Takpe sis redho. Lepas habis paper maths kita celebrate (sedapkan hati). Semua roomates aku habeh paper serentak dengan aku pada 2 Nov. Pastu kita boleh kemas beg dan ciou balik rumah!

Memula time nak exam tu tipulah tak stresskan? Same goes to me. Aku ni nak kata jenis study last minute pun tak (acewah) Nak kata study awal sangat pun tak (eh?) Aku ikut mood nak study. Kalau mood study dah datang bukan main laju lagi aku study (yelah sebelum mood tu terbang ke tempat lain) Macam aku kalau nak fahamkan sesuatu nota tu aku buat short notes guna pen sharpie pastu lekat kat dinding depan meja study. So bila nak study mesti kita akan terpandang notes tu, lepas habis solat terpandang notes tu, bangun tidur hadap balik notes tu. And it works time aku final paper civil haritu!

Aku taknak tulis panjang lagi sebab sedar paper aku pun tak habeh lagi kihkihkih. Anyway doakan Alin berjaya dalam sem 1 ni and dapat dean list! (Amin) 

3 comments:

  1. fighting !! buatlah yang terbaik :D semoga usaha dibalas dgn kejayaan :)

    ReplyDelete
  2. goodluck girl! semoga dapat Dean's list! :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete