07 November 2016

End of Semester 1




Alhamdulillah tamat sudah sem 1. Yayyy ( takyah nak yay sangatlah ada lagi 5 sem oiii) Balik rumah last khamis lepas. Bila orang tanya cuti sem berapa lama? Aku dengan tabah menjawab Bulan ni masuk balik makcik :') Itulah hakikatnya. 28/11 dah start sem 2. Nak enjoy holiday pun cam hmm~  Redho jela nak. Takpe cuti mid sem yang seterusnya 10/4 sampailah bulan 6. Hambek ko cuti sebulan lebih. So last paper aku haritu sc dalam dewan exam haritu aku kira waktu detik serta saat bilalah nak habeh paper hewhew. Nak jawab exam pun teringat cuti. Selalunya orang cakap bila nak habis exam ni cam ada last paper syndrome. Anyone ada syndrome cam aku tak? Hahaha nak study untuk last paper pun cam ke laut. Then lepas pengawas peperiksaan kata Masa menjawab telah pun tamat. Sila letakkan pen anda. Ok dengan semangatnya aku letak pen aku kahkah. Dalam dewan exam tu gabung jabatan kejuruteraan awam, jabatan kejuruteraan mekanikal dan jabatan kejuruteraan elektrik. Memang penuh satu dewan. Lepas keluar dewan memang fuhhhh lepas segala beban. Rasa nak campak je kertas soalan dengan pen sejauh mungkin hahaha. Pastu last sekali mestilah ambik gambar kelas. Takyah ah nak sibuk bincang jawapan memasing :p Yang penting kita tawakal lagi redha. Oklah yang penting kita enjoy ni cukup cukup pehni kita melekat je dengan buku (yekeni) Btw happy holidays kepada yang tengah cuti sem.

1 comment:

  1. Goodluck untuk sem mendatang and your result! Happy holiday awakk

    ReplyDelete