11 November 2016

Review: Doctor Strange

Anyone dah tengok Doctor Strange belum? Kalau belum pi lah kome tengok. Banyak best woo! Hahaha actually aku dah lama tengok cerita Doctor Strange dengan roommates aku. Sebelum paper habeh lagi aku pi tengok hehe. Kiranya time study week ah aku keluar kahkah. First keluar cerita ni kat wayang esoknya baru aku tengok kat GSC (Kalau ada movie baru laje je kaki) Aku dengan roommates semangat berkobar bagai nak rak time nak nengok cerita ni (tengok trailer cam best gempak semua) Time tu aku pergi hari jumaat tapi still ramai gak orang even hari bekerja pastu dapat guna student price so kami bayar RM8.50 je. 

Image result

Aku taknak ah jadi spoiler cerita ni kalau sapa tak tengok lagi :p Ada part kelako, sedih, complicated dalam cerita ni. Aku nak sarankan korang bila last endingnya janganle korang dah angkat punkoq. Sebab ada lagi cerita lepas keluar credit semua. Tetiba Thor muncul (Eh?) Hahaha takpe takpe korang pergilah tengok dulu.Overall aku rate 8.5/10 cerita ni. 

3 comments:

  1. Replies
    1. Yes you should go and watch it hahaha :)

      Delete
  2. Salam singgah. Nice movie. Nnti saya try tengok jgk..hehe.
    Studioous.blogspot.com

    ReplyDelete